いざわんquality2020

2020年1月12日に開設しました。

Studying English ”Forget me not” 

Against the bad end!I'm Izawan from the Resistance.

I'm going to study English today.

Only those who understand it should understand it.

 

I gotta go now 私は今行かなければならない

I figured out what I want to do やりたいことがわかった

Never lose heart 心を失うことはありません

Everything's gonna be alright すべてが大丈夫になるだろう

Forget me not 忘れないで(勿忘草)

 

I’ve always believed everything 私はいつも全てを信じてきました

But I couldn’t give you anything しかし、私はあなたに何も与えることができませんでした

 

I just found a new dream 私はちょうど新しい夢を見つけました

Believe in you 君を信じる

 

I don't want your tears anymore もう涙は欲しくない

Always remember me,we'll be alright いつも私を覚えておいてください、私たちは大丈夫です

 

See you again またね

Baby,forget me not みんな、私を忘れないで

 

Your voice, your eyes あなたの声、あなたの目

I remember everything of you 私はあなたの全てを覚えています

 

So,I'll never turn back again だから、もう二度と戻らない

so long さよなら

 

I don't say good bye now 今はさよならは言わない

 

Hey,what to talk about tonight? ねえ、今夜何について話しますか?

Still crying? まだ泣いていますか?

No more tears もうこれ以上泣かない

Hang in there 頑張れ

It's alright 大丈夫

 

Remember me 私を忘れないでね

 

 

How can I forget Honaming ?